zondag 16 december 2007

Op bezoek

Donderdag 13 december was ik bij mijn vriendin in Amsterdam. Ik heb haar een speed workshop gegeven hoe zij de popjes van Miep Otzen het beste in elkaar kan zetten. Maar wat nog veel belangrijker was, ik heb even haar prachtige 'Belg' Quilke kunnen knuffelen. Een schat van een hond die ik graag in mijn tas had willen meenemen, ik weet zeker dat Max heel gauw dikke vriendjes met hem was geworden.

Nog vijf weken en dan kan ik mijn vriendin welkom heten bij de 60+ club!!! Zij verheugt zich hier erg op en is de dagen af aan het strepen op de kalender;-)))

1 opmerking:

Nanda zei

Nu weet ik, waarom 13 een ongeluksgetal is. (LOL).
Maar ik vier VOLGEND jaar mijn verjaardag niet, op aanraden van Els, dus ik treed voorlopig nog niet toe tot de club van 60+.
Groejtes Nanda.